رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 اسفند 1395 - 15:43
  • کد خبر : ۱۰۷۰
  • چاپ خبر : «پینک فلوید» در اعتراض به دیوار ترامپ کنسرت می‌دهد

«پینک فلوید» در اعتراض به دیوار ترامپ کنسرت می‌دهد

راجر واترز تایید کرد گروه «پینک فلوید» به فکر برگزاری کنسرتی در اعتراض به ترامپ در مرز آمریکا-مکزیک است.

راجر واترز از گروه «پینک فلوید» با اشاره به آلبوم کلاسیک «دیوار» یا «د وال» محصول ۱۹۷۹۹ گفت اجرای این کنسرت در مرز آمریکا-مکزیک اعتراضی به دونالد ترامپ خواهد بود.

در سال ۱۹۹۰ واترز ترانه‌های این آلبوم را در برلین و با اشاره به فرو ریختن دیوار برلین که یک سال پیشتر انجام شده بود، برگزار کرد و راجر با اشاره به این اجرا گفت: ممکن است یک کنسرت دیگر با همین دیدگاه برگزار کنند.

وی آلبوم «دیوار» را بیانگر شرایط کنونی و دوران ترامپ خواند که مدام از ساخت دیوار و دشمنان زیاد و ایجاد فاصله بین نژادها و مذهب‌ها حرف می زند.

این خواننده گفت: «دیوار» درباره این است که چگونه ساخت دیوارها می‌تواند در سطح فردی یا در سطح دو مرز شکل بگیرد.

واترز افزود: اول از همه لازم است تا مردم از سیاست‌های راست افراطی آگاه شوند و در برابر آنها موضع بگیرند. موسیقی جایگاهی قانونی برای بیان اعتراض است و موسیقیدان‌ها یک حق مطلق و یک وظیفه دارند تا دهانشان را باز کنند و حرف بزنند.

راجر واترز پیش از این اعتراض خودش را به ترامپ نشان داده بود و در برنامه زنده اخیرش با هوا کردن یک خوک پلاستیکی بزرگ که رویش نوشته بود«لعنت به ترامپ و دیوارش» این اعتراض را عمومی کرده بود. او همچنین تصاویری غول آسا از ترامپ با اعضای گروه کوکلوس کلان را در پس زمینه کنسرتش گذاشته بود.

منبع: خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه