رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 آبان 1394 - 16:28
  • کد خبر : ۵۶۳
  • چاپ خبر : هیات مدیره اولتیماتومی به من نداده است/ می‌خواهیم طلسم را بشکنیم
برانکو ایوانکوویچ:

هیات مدیره اولتیماتومی به من نداده است/ می‌خواهیم طلسم را بشکنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هرگز از اعضای هیات مدیره این باشگاه اولتیماتومی دریافت نکرده است. وی همچنین تاکید کرد که تیمش می خواهد طلسم چند بازی نبردن در ورزشگاه آزادی را بشکند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان در هفته دهم لیگ برتر که بعدازظهر امروز یکشنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این ایام را به همه دوستان تسلیت می‌گویم اما بعد از عزاداری‌ها باید به سرکار حرفه‌ای خود برگردیم. البته نیاز به صحبت کردن در مورد بازی با ملوان نیست زیرا قطعا بازی ما با این در جام حذفی که چندی پیش برگزار شد، را همگی به یاد دارند.

وی اضافه کرد: در آن مسابقه که دیداری سخت بود و برنده آن در وقت اضافه مشخص شد، یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای بسیار دشوار را با ملوان برگزار کردیم که نشان از توانایی‌های این تیم دارد. البته بعد از برد در مشهد، مایل هستیم یک پیروزی مجدد را به دست آورده تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: از همینجا از هواداران پرسپولیس دعوت می‌کنم به ورزشگاه آمده تا با حمایت از تیم و گرفتن ۳ امتیاز دوباره خوشحال شوند. هواداران مهمترین بخش یک تیم هستند و تمام هدف‌مان از موفقیت برای خوشحال کردن آنها است.

وی در مورد وضعیت بازیکنان تیمش هم اظهار کرد: سوشا مکانی دوباره به تیم برمی‌گردد اما علیرضا نورمحمدی محروم است. مایکل اومانا هم که مصدوم است به همراه بابک حاتمی در آستانه پیوستن به تیم هستند. سایر بازیکنان هم در سلامت کامل بوده و برای حضور در بازی فردا با همدیگر رقابت می‌کنند.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای هیات مدیره به او اولتیماتوم داده‌اند که اگر پرسپولیس در پایان نیم فصل بین ۵ تیم بالای جدول نباشد، یک مربی داخلی را جایگزینش می‌کنند؟، تصریح کرد: من در این مورد خبری ندارم. هرگز چنین مساله‌ای مطرح نبوده، با من هم صحبتی در این خصوص نشده است اما هیات مدیره هرچی صلاح بداند، انجام می‌دهد.

در ادامه خبرنگاری از برانکو این پرسش را مطرح کرد که به چه دلیل تیمش بعد از پیروزی برابر استقلال در هفته سی‌ام لیگ گذشته تا به امروز در مسابقات لیگ و در ورزشگاه آزادی موفق به پیروزی نشده است؟ که وی در این خصوص تاکید کرد: متاسفانه بعد از پیروزی در جام حدفی برابر ملوان، دیگر در ورزشگاه آزادی برنده نشده‌ایم، به همین دلیل از بازی فردا فقط پیروزی می‌خواهیم. امیدوارم هواداران هم به ورزشگاه آمده و از تیم برای رسیدن به پیروزی حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه دیدار با ملوان پیش بازی دربی پایتخت بوده و ممکن است به همین دلیل بازیکنانش با احتیاط مقابل حریف بازی کنند، خاطرنشان کرد: بازیکنان را تا بعد از دربی ممنوع المصاحبه کرده‌ام تا بازی به بازی پیش بروند و نگاه‌شان به همه دیدارها یکسان باشد.

وی اضافه کرد: الان مهم پیروزی برابر ملوان است زیرا ۳ امتیاز این مسابقه همانند ۳ امتیاز دیدار با استقلال ارزشمند است. ضمن اینکه برای این مسابقه به هیچ کس استراحت نداده و نمیگذارم کسی در زمین کم کاری کند.

برانکو در پایان در مورد انتظارش از داور بازی پرسپولیس با ملوان گفت: امیدوارم در بازی با ملوان، داور قضاوت منصفانه‌ای داشته باشد زیرا شما بیشتر و بهتر از من می‌دانید تا به امروز تا چه اندازه از داوری‌ها متضرر شده‌ایم. امیدوارم داوری بازی فردا خوب و صادقانه‌ای داشته باشد.

منبع خبری : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه