رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 30 مهر 1394 - 08:31
  • کد خبر : ۴۰۵
  • چاپ خبر : می‌توانستیم با اختلاف ۴ یا ۵ گل فولاد را شکست دهیم
دایی در نشست خبری:

می‌توانستیم با اختلاف ۴ یا ۵ گل فولاد را شکست دهیم

قم – سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که می‌توانستیم با اختلاف ۴ یا ۵ گل فولاد را شکست دهیم، گفت: بابت کسب این برد از بزرگترهای تیم و فیلیپه ماچادو مدافع ما که با دست شکسته بازی کرد تشکر می‌کنم.

علی دایی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در لیگ بر‌تر فوتبال که با پیروزی ۲ بر یک صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و فولاد در نیمه نخست بهتر از ما کار کرد و این مسئله‌ای بود که پیش بینی آن را می‌کردیم اما هر چه از زمان بازی گذشت تیم ما حاکم بر توپ و میدان شد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی، تیم بر‌تر میدان بودیم و فولاد جز تک موقعیتی که پس از گل تیم ما داشت نتوانست موقعیت خطرناک دیگری روزی دروازه ما ایجاد کند و بابت کسب این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: خدا را شکر می‌کنم که در روزی که بهتر از حریف بودیم ۳ امتیاز را کسب کردیم و بابت کسب این برد از بزرگترهای تیم و به ویژه فیلیپه ماچادو مدافع ما که با دست شکسته بازی کرد تشکر می‌کنم.

دایی بیان داشت: تیم خوبی داریم و قطعا با رسیدن محرومان و مصدومان ما، شرایط تیم از این هم بهتر می‌شود و می‌توانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم البته قولی برای کسب سهمیه آسیا نمی‌دهیم اما حداکثر تلاشمان را به کار خواهیم بست.

وی عنوان کرد: در شروع نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم بازی زمینی را در دستور کار قرار دادیم و به روشهای مختلف اعم از حرکت در عمق، سانتر از جناحین و شوت به دروازه به دنبال گلزنی بودیم و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: باید از این هم بهتر شویم و بازیکنان باغیرتی داریم که در خدمت تیم هستند و از حالا نیز به فکر بازی با سایپا هستیم و می‌خواهیم ۳ امتیاز آن مسابقه را در خانه حریف کسب کنیم.

دایی افزود: در بازی امروز می‌توانسنیم ۴ یا ۵ گل به ثمر برسانیم اما در گلزنی بی‌دقت بودیم با این حال به آینده امیدواریم.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه