رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 اسفند 1395 - 14:38
  • کد خبر : ۱۰۴۴
  • چاپ خبر : بررسی افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی تا ۲ هفته آینده/ زمان ثبت نام شورای پنجم تغییر نکرده است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران :

بررسی افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی تا ۲ هفته آینده/ زمان ثبت نام شورای پنجم تغییر نکرده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو هفته آینده افزایش نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی سال۹۶ در صحن شورا مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی امید به نقل از خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات و دستور الجلسات امروز شورا، اظهار داشت: در سیصد و سی و دومین جلسه شورا طرح یک فوریتی در ارتباط با عملیاتی کردن و تقویت سیستم مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در سال ۸۳ مصوبه مشابهی در خصوص این طرح به تصویب رساندیم، به همین دلیل تنها به اضافه کردن چند مورد به این طرح اکتفا کردیم و در نهایت هم با رأی مثبت اعضا این طرح به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تدوین سیاست‌های کلی سوم شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: از آنجایی که برنامه سوم پنج ساله شهرداری تهران از سال ۹۸ قابل اجراست، به همین دلیل بررسی این چارچوب‌ها و سیاست‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

چمران ادامه داد: بر این اساس شهرداری ملزم شد چارچوب‌های لازم را در این خصوص تدوین کند، به همین دلیل بررسی این طرح مسکوت ماند.

وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی برای سال آینده، افزود: نرخ‌های اعلام شده مصوبه کمیسیون مربوطه بوده و هنوز این مسأله در صحن علنی شورا بررسی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افزایش کرایه‌ها هنوز به تصویب نرسیده است، گفت: دو هفته آینده افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی سال ۹۶ در صحن شورا مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

چمران با اشاره به زمان نامناسب ثبت نام انتخابات شورای شهر پنجم، تاکید کرد: درخواست کردیم که با توجه به اینکه ثبت نام شورا‌ها در تعطیلات عید است این زمان تغییر کند و از ۳۰ اسفند به حداقل ۲۲ اسفند ماه موکول شود.

وی ادامه داد: هنوز تغییری در این زمینه حاصل نشده و کاندیداها باید در همان موعد مقرر ۳۰ اسفندماه برای حضور در دوره پنجم ثبت نام‌خود را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه استفاده از فضای پارک‌ها در راستای توسعه فرهنگ، هنر است، یادآور شد: در نهایت یک فوریت این مصوبه به شرطی که به فضاهای سبز آسیبی وارد نشود به تصویب رسید.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه