رفتن به بالا
  • شنبه - 30 بهمن 1395 - 16:40
  • کد خبر : ۸۷۹
  • چاپ خبر : برنامه‌های قرآنی موجب نزدیکی مردم به خداست
آیت الله سعیدی:

برنامه‌های قرآنی موجب نزدیکی مردم به خداست

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: برنامه‌های قرآنی سازمان اوقاف مصداق دوری از شیطان و تقرب در مسیر الی الله هستند. به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی امید؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در آزمون نهایی کتبی پنجمین دوره طرح […]

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: برنامه‌های قرآنی سازمان اوقاف مصداق دوری از شیطان و تقرب در مسیر الی الله هستند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی امید؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در آزمون نهایی کتبی پنجمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در مصلی نماز جمعه قم برگزار شد اظهار کرد: در آیات قرآن می‌خوانیم وقتی آیات کلام وحی را قرائت می‌کنید به خداوند پناه ببرید.
وی افزود: پناه آوردن واقعی به خداوند از درون و از وجود آدمی سرچشمه می‌گیرد به این معنا که انسان از خود بگذرد و به نور حق تعالی برسد.
تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه دو عنصر اصلی در این مسئله دخیل هستند گفت: دوری از شیطان و تقرب الی الله این دو عنصر اساسی هستند.
وی ادامه داد: شرکت در برنامه‌های قرآنی مصداق این دو عمل مهم هستند و موجب استقامت در مسیر خداوند خواهند شد؛ اقدام سازمان اوقاف و شرکت هزاران نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم عاملی برای فرار از وسوسه‌های شیطان و تقرب به ساحت قدس الهی خواهند بود.
سعیدی عنوان کرد: با نام و یاد خداوند، شرکت در عرصه‌های قرآنی را ادامه دهید و بدانید این کار، موجب پیروزی و بهروزی در دنیا و آخرت خواهد بود.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه