رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 آبان 1394 - 10:10
  • کد خبر : ۶۴۸
  • چاپ خبر : تشریح روند احداث ۵ پایگاه جدید انتقال خون در پایتخت
معاون اداره کل انتقال خون استان تهران عنوان کرد؛

تشریح روند احداث ۵ پایگاه جدید انتقال خون در پایتخت

معاون اداره کل انتقال خون استان تهران، در مورد روند چگونگی احداث ۵ پایگاه جدید انتقال خون در پایتخت، توضیحاتی ارائه داد و گفت: این پایگاه ها بر اساس سبک ایرانی – اسلامی احداث خواهند شد.

دکتر سعید صارمی در تشریح آخرین وضعیت زمین های آماده احداث پایگاه های جدید انتقال خون در ۵ نقطه تهران، به خبرنگار مهر گفت: زمین های این ۵ پایگاه از سوی شهرداری تهران به صورت رایگان در اختیار اداره کل انتقال خون استان تهران قرار گرفته است.

وی در خصوص هزینه های احداث این ۵ پایگاه جدید، اظهارداشت: تمامی هزینه های احداث توسط خیرین انتقال خون تامین می شود و سازمان انتقال خون هیچ بودجه ای به این امر اختصاص نمی دهد.

صارمی با بیان اینکه ۵ پایگاه جدید در مناطق یک، چهار، پنج، ۱۸ و ۲۰ احداث خواهند شد، افزود: خیرین انتقال خون مصمم هستند ظرف مدت ۱۴ ماه پس از شروع عملیات احداث، این ۵ پایگاه را تحویل دهند.

معاون اداره کل انتقال خون استان تهران، به ویژگی های پایگاه های جدید اشاره کرد و گفت: این ۵ پایگاه به صورت VIP احداث می شوند و فضایی که برای آنها طراحی شده، به گونه ای است که مراجعه کنندگان هیچ مشکل و کمبودی در زمان اهدای خون نداشته باشند.

صارمی از ایجاد فضای بازی کودکان در این ۵ پایگاه خبر داد و افزود: پایگاه های جدید منطبق با استانداردهای روز جهانی احداث خواهند شد و تجهیزات مورد استفاده در این ۵ پایگاه نیز، کاملا پیشرفته و به روز خواهند بود.

وی همچنین از بکارگیری سبک ایرانی – اسلامی در احداث ساختمان این ۵ پایگاه خبر داد و گفت: علاوه بر احداث این ۵ پایگاه، روند نوسازی و بازسازی پایگاه های انتقال خون استان تهران نیز در دستور کار قرار دارد.

صارمی ابراز امیدواری کرد تا قبل از پایان سال ۹۴، عملیات احداث پایگاه های جدید انتقال خون در پایتخت آغاز شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه