اجتماعی » سیاسی
کد خبر : 883
شنبه - 30 بهمن 1395 - 16:51

برگزاری نشست نمایندگان استان خوزستان با جهانگیری برای بررسی معضل ریزگردها/ جلسه بعدی؛ با حضور ابتکار برگزار می‌شود

نماینده مردم اهواز گفت: امروز نشستی با معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا برای رسیدگی به معضل ریزگردهای استان خوزستان برگزار شد.

نشست نمایندگان استان خوزستان با جهانگیری برای بررسی معضل ریزگردها/ جلسه بعدی؛ با ابتکار خواهد بود“همایون یوسفی” نماینده اهواز از تشکیل جلسه‌ای در صبح امروز (شنبه ۳۰ بهمن ماه) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی به معضلات استان خوزستان در مجلس خبر داد.
وی ادامه داد: این نشست با حضور وزاری کشور، دفاع، اطلاعات، کار، نیرو، کشاورزی و معاونان آنها به همراه رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سردار باقری برگزار شد تا درباره مسائل مختلفی در استان خوزستان مانند انتقال آب و گردوغبار بحث و بررسی انجام شود.
یوسفی تصریح کرد: طی این جلسه قرار شد، وزیر نیرو در بحث انتقال آب تجدیدنظر کرده و انتقال آب از خوزستان تنها به منظور تامین آب شرب صورت گیرد، همچنین بازسازی سیستم‌های برق استان، شست‌وشوی پست‌های برق و اصلاح آن با مواد مرغوب در اولویت کاری قرار بگیرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس بیان داشت: از سویی دیگر وزارت جهاد کشاورزی موظف به مهار کانون‌های بحران و گردوغبار شد که در این زمینه نسبت به تامین اعتبارات آن نیز تاکیدات زیادی صورت گرفت.
یوسفی تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه هم موظف شد ردیف بودجه‌ای را برای رسیدگی به معضل ریزگردها تخصیص دهد.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خاطرنشان کرد: قرار است نمایندگان استان خوزستان نشستی را با رییس سازمان حفاظت از محیط زیست برگزار کنند تا هرچه سریعتر به معضلات این استان رسیدگی شود.
انتهای پیام/