رفتن به بالا
  • شنبه - 7 اسفند 1395 - 13:50
  • کد خبر : ۱۱۶۴
  • چاپ خبر : همه قطعات و اجساد حادثه پلاسکو شناسایی شد

همه قطعات و اجساد حادثه پلاسکو شناسایی شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ موردی از حادثه پلاسکو نیست که در پزشکی قانونی در حال بررسی باشد، گفت: هزینه‌ای برای انجام آزمایش DNA از خانواده‌های حادثه‌دیده دریافت نشده است.

همه قطعات و اجساد حادثه پلاسکو شناسایی شدپایگاه خبری تحلیلی امید، مسعود قادی‌ پاشا در ارتباط با آخرین اقدامات پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد و قطعات حادثه پلاسکو، اظهار داشت: همه مواردی که به پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده، مورد بررسی کارشناسان انجام گرفته و نمونه‌برداری آن انجام شده است و در حال حاضر هیچ موردی نیست که در پزشکی قانونی در حال بررسی باشد.

وی افزود: در روزهای گذشته با انجام آواربرداری و جست‌وجو در منطقه هرندی که آوارهای پلاسکو به آنجا منتقل شده بود، قطعات کوچکی کشف و به پزشکی قانونی ارجاع داده شد که ما اقدامات لازم را انجام دادیم و آخرین مورد شناسایی‌شده مربوط به فردی به نام کامبیز باقری بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: هیچ هزینه‌ای از خانواده‌های حادثه‌دیده پلاسکو جهت تشخیص نمونه DNA و تطابق دریافت نشد، ولی هزینه هر بسته کیت حدود ۱۲ تا ۲۰ میلیون است و ممکن است یک بسته کیت برای تنها چند نفر مورد استفاده قرار گیرد.

قادی‌پاشا در پایان گفت: رایزنی‌های لازم را جهت دریافت کیت جهت شناسایی افراد و تطابق DNAانجام داده‌ایم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه