رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 اسفند 1395 - 13:06
  • کد خبر : ۱۲۳۴
  • چاپ خبر : سعید علیپوریان کنسرت خیریه برگزار می کند

سعید علیپوریان کنسرت خیریه برگزار می کند

سعید علیپوریان کنسرت خیریه برگزار می کند سعید علیپوریان بیستم اسفند ماه یک کنسرت خیریه به نفع انجمن نیکوکاری کاوان روی صحنه می برد. این خواننده در خصوص کنسرتش گفت: انجمن نیکوکاری کاوان برای بچه های کم بضاعت جنوب شهر پوشاک عید، لوازم التحریر و یا اگر بیماری وجود داشته باشد برای درمان به آن […]

سعید علیپوریان کنسرت خیریه برگزار می کند

سعید علیپوریان بیستم اسفند ماه یک کنسرت خیریه به نفع انجمن نیکوکاری کاوان روی صحنه می برد.
این خواننده در خصوص کنسرتش گفت: انجمن نیکوکاری کاوان برای بچه های کم بضاعت جنوب شهر پوشاک عید، لوازم التحریر و یا اگر بیماری وجود داشته باشد برای درمان به آن ها کمک می کند. صحبتی با مدیر این انجمن داشتم تصمیم گرفتیم برای نوروزِ این بچه ها کاری کنیم. تصمیم این شد که یک کنسرت خیریه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: قطعاتی که اجرا خواهد شد تا کنون منتشر نشده اند و همه جدید هستند. سرپرست ارکستر محمد اسدی خواهد بود و ناصر محمدی، محسن کریمی و یک نوازنده پرکاشن در کنار من خواهند بود. برنامه ریزی برای یک سانس است و اگر استقبال زیاد باشد به دو سانس تبدیل می شود.

من چنین کارهایی را دوست دارم و انرژی مثبتِ پشتِ کار من از این دست کارها تعمین می شود. از برنامه های این چنینی استقبال می کنم و هر شخص یا موسسه ای که بخواهد کنسرت خیریه اجرا کند، من با کمال میل همکاری می کنم.

این کنسرت در سالن آمفی تئاتر آموزشگاه موسیقی ترنم ساز واقع در سعادت آباد- بلوار پاکنژاد- خیابان عابدی- پلاک هجده برگزار می شود. با توجه به محدود بودن تعداد بلیت، مخاطبین جهت رزرو می توانند با شماره ۰۹۰۱۳۹۴۱۹۷۸ تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است علیپوریان به زودی یک قطعه با نام سالِ ما منتشر خواهد کرد که برای عید نوروز تهیه شده و چند تک آهنگ با فضای مثبت نیز در لیست انتشار هستند. علیپوریان پیشتر هم در مصاحبه ای گفته بود که دوست دارم انرژی مثبت از طریق موسیقی به مردم انتقال پیدا کند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه