رفتن به بالا
  • دوشنبه - 4 بهمن 1395 - 03:47
  • کد خبر : ۷۰۵
  • چاپ خبر : سعیدی‌کیا: پلاسکوی جدید را دوساله می‌سازیم
رئیس بنیاد مستضعفان:

سعیدی‌کیا: پلاسکوی جدید را دوساله می‌سازیم

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این ساختمان قبل از انقلاب ساخته شده و سرقفلی همه واحدهای آن به مردم واگذار شده بود عنوان کرد: بنابراین ما هیچ چیزی در اختیار نداشتیم جز اصل مالکیت ساختمان. البته ما هم مسئولیتی داریم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کنیم. به گزارش ایسنا، […]

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این ساختمان قبل از انقلاب ساخته شده و سرقفلی همه واحدهای آن به مردم واگذار شده بود عنوان کرد: بنابراین ما هیچ چیزی در اختیار نداشتیم جز اصل مالکیت ساختمان. البته ما هم مسئولیتی داریم و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی کنیم.

به گزارش ایسنا، سعیدی‌کیا که به همراه وزیر کشور در منطقه پلاسکو حضور یافته بود، ضمن عرض تسلیت به همه خانواده‌های داغدار، مردم، کسانی که کسب و کار داشتند و آتش‌نشانانی که با این کار و فداکاری بزرگ نام خودشان و خدمت رسانی به این شکل را پرآوازه کردند، گفت: به فرموده رهبری این روزها مسئله اصلی نجات جان کسانی هست که زیر آوار مانده اند.

وی افزود: دستگاههای مختلفی در این جمع کردن و ساماندهی حادثه مسئولیت دارند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این ساختمان قبل از انقلاب ساخته شده و سرقفلی همه واحدهای آن به مردم واگذار شده بود، عنوان کرد: بنابراین ما هیچ چیزی در اختیار نداشتیم جز اصل مالکیت ساختمان.

سعیدی کیا افزود: پس از جمع شدن حادثه، کارگروه‌ها و کمیته‌هایی تشکیل می شود و به مباحث رسیدگی و مسئولیت هر نهادی را مشخص می کنند.

وی با بیان اینکه امروز می‌خواهم خطاب به کسانی که اینجا کسب و کار داشتند اعلام کنم که این ساختمان را با کیفیت بسیار خوب و منطبق با مشخصات خوب ظرف دوسال خواهیم ساخت، گفت: پس از آن این واحدها را طبق ضوابطی به ذینفعان واگذار خواهیم کرد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایان گفت: انتقادهایی وارد بود که چرا دیر سر زدم و باید بگویم که وجودم اینجا خیلی ضروری نبود ولی امروز برنامه ریزی و کارهایی در این باره انجام دادیم و اینجا اعلام کردیم.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه