رفتن به بالا
  • شنبه - 30 بهمن 1395 - 15:19
  • کد خبر : ۸۶۰
  • چاپ خبر : اجرای بیش از یک هزار طرح اشتغال طی ۱۰ ماهه سال ۹۵
ولیئی خبر داد

اجرای بیش از یک هزار طرح اشتغال طی ۱۰ ماهه سال ۹۵

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: طی ده ماهه امسال یک هزار و ۶۳۳ طرح اشتغال با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است. محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: اجرای خدمات حمایتی و توانمندسازی متناسب با شرایط بومی و منطقه‌ای برای مددجویان موجب خروج ۱۰ درصدی سالانه خانوارهای تحت پوشش مستقیم […]

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: طی ده ماهه امسال یک هزار و ۶۳۳ طرح اشتغال با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: اجرای خدمات حمایتی و توانمندسازی متناسب با شرایط بومی و منطقه‌ای برای مددجویان موجب خروج ۱۰ درصدی سالانه خانوارهای تحت پوشش مستقیم دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی به استثناء سالمندان و معلولان ذهنی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طی ده ماهه امسال یک هزار و ۶۳۳ طرح اشتغال با اعتباری بیش از ۲۷۴ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال برای مددجویان اجرا شده است، ادامه داد: از این تعداد ۴۷۸ طرح از محل اعتبارات امدادی، یک هزار و ۱۴۸ طرح از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها و مابقی نیز به صورت تلفیقی بوده است.
ولیئی تصریح کرد: مددجویان می‌توانند با فراگیری آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای از طریق موسسه‌های کاریابی و شرکت‌های خدماتی به صورت مستقیم به کارفرمایان معرفی و مشغول به کار شوند، همچنین کارفرمایان نیز با مراجعه به کمیته امداد می‌توانند نسبت به ارایه درخواست نیروی کار اقدام و از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران افزود: این نهاد از طریق اشتغالزایی برای مددجویان زمینه توانمندسازی آنان را فراهم می‌کند، به طوری که طی ده ماهه امسال برای بیش از یک هزار و ۴۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد کاریابی شده که از این تعداد ۸۰۵ نفر زن و بقیه مرد هستند.
وی در خصوص برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: نمایشگاهی از توانمندی و فعالیت‌های مددجویان تحت پوشش در اسفندماه امسال با حضور ۱۲۰ غرفه در محل اداره کل کمیته امداد استان تهران برگزار خواهد شد که شهروندان تهرانی می‌توانند با هدف تقویت تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد مقاومتی مایحتاج خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه