ورزشی
کد خبر : 381
پنجشنبه - 30 مهر 1394 - 07:57
هفته نخست لیگ برتر والیبال

تیم والیبال جواهری گنبد امیدوارانه شروع کرد/ تاخیر دوساعته بازی

از هفته نخست مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه چهارشنبه تیم جواهری گنبد در سالن المپیک و در حضور هوادارانش، میزبان تیم ثامن الحجج خراسان بود که با ارائه یک نمایش خوب و تماشاگرپسند، ۳ بر یک مهمانش را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار که با قضاوت حمید راهجردیان و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم و نظارت حمید حق بین برگزار شد، گنبدی ها دست اول را با برتری ۲۵ بر ۲۰ به پایان بردند.

در دست دوم بازیکنان با تجربه تیم ثامن الحجج خراسان به خود آمدند و با حساب ۲۵ بر ۲۲ پیروز این دست شدند تا دو تیم در دست شماری یک بر یک مساوی شوند.

شاگردان عظیم جزیده درد ست سوم ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا جواهری در آستانه پیروزی در این دیدار قرار بگیرد.

درخشش گنبدی ها در ست چهارم نیز ادامه داشت و میزبان با حساب ۲۵ بر ۲۱ در این دست به برتری رسید تا در دست شماری ۳ بر یک پیروز این دیدار شود و ۳ امتیاز با ارزش را به دست آورد.

نماینده گنبد که در فاصله کمتر از ۱۰ روز مانده به آغاز لیگ برتر والیبال، تصمیم به تیمداری گرفت، با اسکلت بازیکنان بومی و جوان و هدایت عظیم جزیده، با برتری مقابل تیم قدرتمند ثامن الحجج خراسان، نوید از آینده ای روشن برای والیبال گنبد داد.

تیم جواهری گنبد با این پیروزی، در پایان هفته نخست لیگ برتر والیبال در مکان سوم جدول قرار گرفت و در هفته دوم این رقابت ها، چهارشنبه ششم آبان راس ساعت ۱۷ در خانه والیبال تهران، مهمان تیم سایپا خواهد بود.

تاخیر دو ساعته بازی

تمامی دیدارهای هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار بود راس ساعت ۱۷ آغاز شود که دیدار دو تیم جواهری گنبد و ثامن الحجج خراسان با تاخیر دو ساعته آغاز شد.

مسئولان اجرایی سالن المپیک گنبد، صبح چهارشنبه اقدام به شستشوی کف سالن با مواد شوینده کرده بودند که تا ساعت ۱۷، سالن المپیک آماده برگزاری این دیدار نشد و در نهایت حمید حق بین ناظر این دیدار با دو ساعت تاخیر، اجازه آغاز بازی را صادر کرد.